menu +

AO Autorendi eelised

Kindlasti ei ole me KÕIGE ODAVAM autorentija, kuna selline saab pakkuda üksnes amortiseerunud liikureid. Kuid kuulume KINDLASTI TOP 3, reastatuna rendi kogukulu järgi – ehk 10 põhjust, miks kasutada just meie teenust.

  1. KASKOKINDLUSTUSE OMAVASTUTUS 200EUR – võrrelduna enamuse konkurentide pakutava 390€-ga (nn. “standard”). Kui konkurendid pakuvad lisaks nö. superkaskot (omavastutusega 65EUR) mis tõstab päevast rendihinda 7EUR, siis (arvestades vahet 390€ ja 65€ vahel) tuleks võrreldava tulemuse saamiseks AO Autorendi päevahinnast 4EUR maha lahutada (või konkurendi päevahinnale vastavalt juurde liita).
  2. SÄÄSTA OMA RAHA JA LOODUST! Sõidukite enamus on diiselmootoriga, mis väikeklassi auto puhul tähendab tavaliikluses 2-2,5l kütuse kokkuhoidu. Ehk keskmiselt 3 kuni 3,5 €-st säästu iga läbitud 100km kohta! Rääkimata hinnavõidust, mis tekiks jõukal kliendil, kui too otsustaks valida (tavapärase) keskklassi bensiinimootoriga auto asemel meie väikeklassi diisli. Kahekordne kütusesääst (neli koma millegagi versus üheksa koma midagi) linnaoludes poleks midagi ennekuulmatut. Ka tekitatud “ökoloogiline jalajälg” oleks samavõrra väiksem!
  3. ERASIKUST RENTNIKULE LISAJUHI VORMISTUS ILMA LISATASUTA. Juriidilisest isikust rentniku puhul võime seda küsida – igapäevasest läbisõidust, rendiperioodi pikkusest jm. asjaoludest sõltuvalt.
  4. JÄRSK RENDIHINNA “SULAMINE” RENDIPERIOODI PIKENEDES! Esimesed, kallimad rendipäevad on “kiirelt mööduv nähtus” – konkurentidega võrredes on rendihinna alanemine vägagi raju! Alates 3. nädalast on AO Autorendi diiselmootoriga auto rendihind (NB! Koos 200€ kasko-omavastutusega) soodsam enamuse konkurentide vastava hinnaklassi bensiinimootoritega sõidukite omast. Võrdlus diislitega on pea võimatu, kuna, kuna väikeklassi puhul on diiselmootoriga sõidukite pakkumine “äärmiselt piiratud”.
  5. RENDIHINNA ARVUTAMISEL (ALANEMISEL) ARVESTAME KA KÕIKI TEIE EELNENUD RENDIPERIOODE/RENDIPÄEVI! Igapäevane rendihinna alanemine (kuni juuni alguseni 2014. aasta juuni alguseni) jätkub teile täpselt sealt, kus see (alanemine) teie esmarentimisel pooleli jäi – ka juhul, kui soovite rentida sõidukit ainult mõneks päevaks (ja seda mitme kuu möödudes). Me ei sea kliente “riskigruppidesse” – kui viimasel rentimisel pretensioone polnud (või lahenesid need õigeaegselt), siis soodustuse kasv jätkub nö. automaatselt. Rentnikukandidaadile (ning ka tema lähedastele/pereliikmetele), kelle vastu on “üleval” (ka vähemad  – mõnekümne € suurusjärgus) pretensioonid (st. eelmine rendileping pole lõppenud), sõidukit lihtsalt ei väljastata. Kuna töötaja ei viibi aadressil Kuklase 18 Tallinn püsivalt, küsime loovutus-tagastuskulude (2x territooriumile ja sealt ärasõit – nii loovutusel kui ka tagastusel) katteks 10 EUR – sõltumata rendiperioodi pikkusest.  Ent seda vaid juhul, kui perioodi renditasu jääb alla 36€ (tavaliselt alla kahe või kolme päeva, maksimaalset soodustust B/C-grupil ehk 11-12EUR päevatariifi tasuval “kuldkliendil” alla 4 päeva). Kui kahe eri kliendi loovutus –või tagastusaeg langeb kokku (30min. varasem/hilisem), jagame selle kuluosa nende vahel pooleks (10€ asemel 6,60€ või 5€).
  6. TEIE POOLT KALLIMATE RENDIPÄEVADE EEST TASUTU “EI KAO NIISAMA ÄRA”. Teie poolt rendipäevade eest rendina tasutu võrra suureneb proportsionaalselt lisatasuta kilomeetrite hulk valemi: 10senti=1km (1EUR=10km); alusel. Ehk: teie läbiõidupiirang kujuneb perioodi rendi kogusumma alusel. Näide: D-grupi sõiduki esmakordsel rentimisel 5 päevaks tasusite renditasuna (tagatist mõistagi ei arvestata) 105EUR (30+20+19+18+17), millega kehtestus teie läbisõidupiiranguks 1050km. Meie jaoks on mõistetamatu osade konkurentide hinnapoliitika “EV territooriumil ilma läbisõidupiiranguta” sotsialistlik olemus! Kui üks klient läbib nädalaga 600km ja teine 1600km, siis kuidas saab neile esitatav arve olla ühesuurune (sõiduk kulub teisel juhul ju tunduvalt rohkem)? Küsimus: Kummal kliendil tasuks kaaluda rendipartneri vahetust?
  7. HILISEMALT TEKKIVA SUUREMA LÄBISÕIDUVAJADUSE KORRAL ARVESTAME TEIE EELNENUD RENDIPERIOODIDEST “ÜLE JÄÄNUD KILOMEETREID”!  Teistkordse/järgneva pikema rendiperioodi korral tuleme teile vastu olukorras, kus hinnasoodustust kasutades pidanuksite muidu sõiduki tagastusel tasuma “ülekilomeetrite” eest lisa. Näide: olete AO Autorendi sõidukeid kasutanud kokku kuu-poolteist (näiteks poole aasta jooksul), sõites oluliselt vähem tekkinud läbisõidupiirangust (igapäevaselt Tallinna piires 50-80km). Teie soodushind rentimisel on langenud 14 EUR/päevast. Nüüd soovite perega minna puhkuse ajal “Euroopat avastama” – tosina päeva jooksul plaanite läbida 4-5 tuhat km. Teie soodushinna põhjal tekkiv läbisõidupiirang on aga: 12x14x10=1680km! Viie tuhande kilomeetri läbimisel peaksite seega täiendavalt tasuma: (5000-1700km)x0,06UR/km=198EUR. Teile kui laitmatu minevikuga kliendile (teie kasutuses olnud sõidukite jaoks) arvestab AO Autorendi esindaja nüüd teie eelnenud, “kasutamata jäänud” kilomeetrid (need on hõlpsalt leitavad-arvutatavad eelnenud rendilepingute blankettidelt) juurde – st. lubab sõidukit sellevõrra rohkem “kulutada”! Eelnev näide (liiklemine väljaspool EV territooriumi) kehtib mõistagi juhul, kui saavutame teiega kokkuleppe “käitumine sõiduki tehnilise rikke ilmnemisel” korral.
  8. SOODSAD LÄBISÕIDUPIIRANGUT ÜLETAVA KILOMETRAAZI TARIIFID: A-grupi (bensiinimootoriga) autodel 0,04€/km; C ja D-grupi diislitel 0,06EUR/km ning 0,1EUR/km F-grupi 7-kohalisel (diisel)mahtuniversaalil. Üldjuhul tundub ostjale paraku “liiga kallis” kõik, mis müüja jaoks on juba “liiga odav”. Kuidas teie käituksite järgnevas olukorras: Laenutate tuttavale oma isikliku sõiduki (kümmekond aastat vana bensiinimootoriga “rahva-auto”) “korra Raplas käiguks” (ca 120km). Ent tuttav tagastab selle teile hoopis 500km võrra suurema odomeetrinäiduga (“oli vaja ka Tartus ära käia”), pakkudes 400 lisakilomeetri eest hüvitiseks 14€ (ning mõistagi kütuse maksumuse)? Kui te leiate, et seda on “liigagi palju” (10€ olnuks “küll ja küll”), sel juhul … olete oodatud läbirääkimistele! Võimalik, et suudame teie muidu TÄIESTI TÖÖKORRAS, ent kasutult seisva sõiduki oma maksumust tagasi teenima panna!
  9. OLEME PAINDLIKUD! Meilt sõidukit rentides on Teil (plaanide muutumisel) võimalik korrigeerida sõiduki tagastamise aega mobiiltelefoni teel – ilma kohale tulemata. Seda eeldusel, et (pikendamise soovi korral) autode “laoseis” ja rendigraafikud seda võimaldavad! St. poolte kokkuleppel loeme eelneva (kirjaliku) lepingu vastava punkti muudetuks, kui AO Autorendi esindaja on saatnud teie poolt näidatud mobiiltelefonile vastavasisulise SMS-sõnumi (sõnumi saamise eeldus on mõistagi eelnev telefonitsi saavutatud kokkulepe) ja teie olete selle omapoolse sõnumiga heaks kiitnud.. Ka ei jäta me klienti “saatuse hooleks”- tehnilise rikke (või selle kahtluse) korral peaksite kindlasti (sõltumata kella-ajast) meile helistama. Sel põhjusel nõuame teilt mobiiltelefoni olemasolu ning teie kinnitust mobiilse sidevahendi töökorras hoidmise kohta. Autoroolis olles te ju – kellaajast sõltumata – ei maga!
  10. AO AUTORENDI TERRITOORIUMIL ON TEILE TAGATUD PUHAS SÕIDUK. Laenutades sõiduki AO Autorendi territooriumil, on teile (eelnevalt kokku lepitud ajal) tagatud puhas sõiduk, mis välistab võimaluse, et meil võib jääda tähelepanuta (eelneva rentija poolt tekitatud) mõlk või kriim. Seda sõltumata ilmaoludest.
ÜLES / UP